Followers

Nuffnang

bERANIKAN hATI

Posted by Unknown | Posted on 4:01 PTG | Posted in

sumber :-

bERANIKAN hATI


ISU AIR PAHANG FITNAH PEMBANGKANG DAN RATU BADAK MANDI LONGKANG

Posted: 22 Dec 2016 12:06 AM PST

Klip video fitnah penyokong pembangkang.


Bila Kerajaan Selangor menghadapi masalah air yang sepatutnya dapat dielakkan atau di minimumkan, penyokong pembangkang cuba alih pandangan dan sebarkan video kononnya di Felda Kg. New Zealand yang terletak dalam Dun Luit juga hadapi masalah sama.

Yang kurang cerdik dan mudah percaya tanpa usul periksa terus mempercayai video itu sedangkan sebenarnya itu adalah video yang dimuatnaik pada 22 Mac 2013 lalu. Bahkan sebenarnya masalah itu sudah dianggap selesai dengan terbinanya sebuah loji baharu.

Beberapa buah group facebook pro pembangkang galak menyebarkan video berkenaan bahkan kononnya ada yang nak datang ke pejabat MB Pahang bertuala untuk mandi. Saya tidak salahkan penyebar video tersebut kerana ternyata mereka bijak mengambil kesempatan atas isu air di Selangor ini untuk bangkitkan kemarahan rakyat kepada kerajaan Pahang. Yang saya salahkan dan kesalkan adalah adanya kalangan pembaca yang rela diperbodohkan kerana tanpa usul periksa percaya kepada fitnah puak pembangkang ini.

Tidak dinafikan mana-mana negeri pun akan menghadapi masalah bekalan air, namun ianya berbeza dengan masalah yang dihadapi kerajaan Selangor ketika ini. Di Selangor masalah air yang sedang dihadapi kini adalah akibat mengambil tindakan mengatasinya mungkin dengan tujuan dan atas pertimbangan politik. Sedangkan masalah dinegeri-negeri lain kebanyakkannya adalah disebabkan kebocoran paip serta tekanan rendah.

Terkini, konon kerana nak provokasi antara satu sama lain, 'Ratu Badak' diberitakan terpaksa mandi air longkang. Apa 'Low Class' punya pencacailah kau ni.


Gambar hiasan: Isteri yang tak puas mandi air longkang dipujuk
suami supaya basuh berak terlebih dahulu.




Comments (0)