Followers

Nuffnang

Suara Melayu Baru

Posted by Admin Direktori Blog | Posted on 2:13 PG | Posted in

sumber :-

Suara Melayu Baru


[RAHSIA] Petua Adam Rosly Untuk Cepat Jadi Jutawan... #SahabatSMB

Posted: 19 Nov 2016 09:47 AM PST

MUNGKIN INI RAHSIA YG ADAM ROSLY LAKUKAN SEHINGGA MAMPU MENJADI JUTAWAN HANYA DALAM TEMPOH 2 TAHUN...


"Money saving tips for your soul"
Faham-faham la, taraf kehidupan sekarang ni macam mana kan. Sekejap je kaya, bagi yg bekerja mkn gaji, awal bulan tu mmg best lepas tu terus broke sampai la nk dapat gaji semula, makan pun maggi je, tak pun masak nasi putih  berlaukkan telur goreng dan kicap...

Jadi... nak pastikan wang cukup sampai hujung bulan mmg memerlukan komitmen yg tinggi... sebelum kita berkongsi cara nak tambahkan pendapatan sampingan, ada baiknya jika kita nilai semula cara hidup kita dan cara kita berbelanja... mungkin dari sudut ini saja pun, kita dapat perbaiki mana yg patut, sekaligus dapat menjimatkan sedikit perbelanjaan yg biasa kita peruntukan...

Comments (0)