Followers

Nuffnang

Cucu Tok Selampit

Posted by Admin Direktori Blog | Posted on 1:54 PTG | Posted in

sumber :-

Cucu Tok Selampit


Ratu Naga Hina Sultan Untuk Lawan Korupsi?

Posted: 02 Aug 2016 06:16 PM PDT

"Saya adalah mangsa politik. Saya mangsa tapi saya yang tolong viralkan gambar Sultan Pahang yang kononnya berasmara dengan DSP Rosmah Mansor. Saya mangsa keadaan tetapi saya yang sengaja viralkan benda fitnah agar dapat terus memberikan gambaran tidak baik kepada Perdana Menteri, isteri, dan keluarga serta Tuanku Sultan Pahang. Sesungguhnya sayalah mangsa penganiayaan politik UMNO. Kebebasan saya selama ini membuat fitnah dan tuduhan tanpa sebarang sandaran bukti kukuh disekat. Sesungguhnya saya adalah mangsa kekejaman UMNO."
Mungkin inilah yang cuba disampaikan oleh Ratu Naga atau nama sebenarnya Syarul Ema Rena Abu Samah, apabila beliau menulis di laman sosial Facebook bahawa kekejaman yang kononnya dilakukan ke atasnya adalah pengorbanan manis untuk melawan korupsi. Korupsi Opah kome!

Comments (0)