Followers

Nuffnang

The Antics of Husin Lempoyang

Posted by Admin Direktori Blog | Posted on 4:22 PG | Posted in

sumber :-

The Antics of Husin Lempoyang


Ucapan yang buat rakyat pasti raya sakan

Posted: 01 Jul 2016 03:31 AM PDT


Untuk Siaran Segera

LIM GUAN ENG LETAK JAWATAN HARI INI

Saya ingin mengumumkan perletakan jawatan saya sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang hari ini bagi membolehkan saya menumpukan perhatian untuk pembelaan saya untuk membuktikan kerajaan Pulau Pinang bersih daripada rasuah.

Saya juga meletakkan jawatan sebagai Setiausaha Agung DAP agar parti ini tidak terpalit dengan dakwaan yang dirancang oleh kerajaan Umno ini.

Saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua penduduk Pulau Pinang yang sentiasa menyokong program ketelusan dan akauntabiliti yang dilancarkan kerajaan DAP.

LIM GUAN ENG
Ketua Menteri Pulau Pinang

Nota:

Ini contoh kenyataan yang boleh digunakan Guan Eng bagi membuat rakyat berbilang kaum gembira dan raya tahun ini sakan.

Wow! Rakyat pasti sayang, maruah Kit Siang hilang



Comments (0)