Followers

Nuffnang

Cucu Tok Selampit

Posted by Admin Direktori Blog | Posted on 2:20 PTG | Posted in

sumber :-

Cucu Tok Selampit


@TonyPua vs @Latheefakoya - Round One ... Fight

Posted: 27 Jul 2016 07:00 AM PDT

Bila sudah bergaduh habis semuanya terbarai, terlondeh dan terburai. Bukan UMNO atau Barisan Nasional yang melondehkannya sebaliknya peguam parti PKR sendiri iaitu Lateefa Koya yang mengakui dan memecah tembelang. Mungkin agaknya baru sekarang PKR mengenali perangai sebenar DAP.

PKR pula sekarang sudah pandai berbunyi Pilihan Raya Negeri (PRN) Mengejut Pulau Pinang tidak lebih dari menjadi sekadar agenda untuk mengheret Rakyat semata-mata untuk menyelamatkan pemimpinnya yang sedang berdepan dengan dua tuduhan rasuah dan salah guna kuasa sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang.

Mungkin PKR terlupa agaknya dulu sewaktu Langkah Kajang, tidak kedengaran pula rungutan untuk mengheret rakyat demi menyelamatkan Pemimpin Agungnya yang sedang berdepan dengan kes rayuan Liwat II. Sebaliknya dicanangkan Pilihan Raya Kecil (PRK) Kajang sebagai momentum ke Putrajaya.

Yang pasti DAP dan PKR sudah bergasak sesama sendiri. Yang pasti juga PAN sebagai khadam setua kepada DAP akan menyebelahi DAP menyebabkan PKR terkontang-kanteng keseorangan dalam Pakatan Harapan yang ternyata tidak mampu memberikan harapan kepada Rakyat. Pop corn mana?


FAQ US DoJ Civil Suit For Dummies And ProTun

Posted: 26 Jul 2016 06:59 PM PDT




























Comments (0)