Followers

Nuffnang

ALHUSSEYN

Posted by Admin Direktori Blog | Posted on 4:11 PTG | Posted in

sumber :-

ALHUSSEYN


Demo RUU 355 tidak dapat sambutan...

Posted: 18 Jul 2016 05:20 AM PDT

Kesian ke dia... kena tipu dgn UMNO.. org gelak jer tengok gelagat Hj Hadi diperbodohkan UMNO.. diperbodohkan Pengkid mcm Azlna pulak tu..


 Ini himpunan lebih 1000 NGO Islam, kononnya sokong RUU 355 di Pusat Islam.. di Bagunan Kerajaan sendiri .. 

 Kata lebih 1000 NGO, yg hadir tak sampai 100.. lain kali buat kat Markaz jer la.. nak tingkat kan rotan dan denda jer pun.. :)


 Haji haji pakat kena main dgn UMNO jer la.. nasib lah ada jamuan rumah terbuka..kalau tak, hat datang 10 orang jer.. lain kali buat lah kerahan..


 Aku tak faham kenapa NGO2 Islam.. termasuk PAS hari ni buat himpunan sokong RUU355, di bagunan Pusat Islam pulak tu..bagunan rasmi kerajaan.. apa perlu buat majlis sokongan pindaan RUU 355.. 

Bukan ker UMNO adalah kerajaan dan pemerintah hari ini..nak sokong2 apa benda nyer.. bawak jer la... laksana jer la.. bukan kah Menteri di JPM sendiri menjadi pencadang pindaan RUU 355.. 

 Masa buat akta Pota,MKN dan cukai GST takde pun buat himpunan sokong akta tu.. depa pinda jer.. korang ni nak laksana Islam ker..saja nak berlakon, berpolitik pergunakan agama...? 

 Haji Hadi sedar ker apa dia buat tu? atau tolong jadi pelakon UMNO ? rasanya Ahli Parlimen UMNO dan bumiputera Islam + Ahli Parlimen PAS + Ts Khalid Ibrahim dah cukup untuk luluskan pindaan RUU355...

 Bukan ahli parlimen jer.. majlis Raja2 Sultan2 semua Melayu Islam, ketua agama negeri yg berkuasa ke atas mahkamah Syariah.. sampai Khutbah raya pun sokong RUU 355.. kata Sultan sokong..YDP Agong Sokong.. apa masalah dgn korang ni ? 

 Padehal nak naikkan jumlah rotan ngan denda org berzina ngan minum arak jer pun... seolah2 ini soal hidup mati dan aqidah orang Islam..

 Korang buat Himpunan seolah olah Lim Guan Eng tu yg jadi Perdana Menteri.. Lim Kit Siang anggota Majlis Raja Raja.. Ramasamy tu peguam Negara.. sakit jiwa ker korang ni :) ~Ipoh Mali

Comments (0)