Followers

Nuffnang

The Unspinners

Posted by Admin Direktori Blog | Posted on 11:55 PTG | Posted in

sumber :-

The Unspinners


Calun PAN orang tempatan tapi akan balik 2 bulan sekali?

Posted: 10 Jun 2016 12:48 AM PDT


CERAMAH calon PAN di Kg Penerangan, Sekinchan malam tadi mendedahkan realiti sebenar orang yang menawarkan diri untuk menjadi ahli parlimen Sg Besar ini (rujuk video di atas).

Katanya kalau menang, dia hanya akan balik (melawat kawasan) ke Sg Besar 2 BULAN SEKALI, kalau hati dia gembira (seronok), SEBULAN SEKALI!! Gila…

Wakil rakyat apa macam ini jenguk rakyat sekali atau 2 kali sebulan, elok pilih calon BN, Budiman Zohdi, tentu-tentu asal orang situ, ADUN Sg Panjang pulak lagi, dah tentu akan meluang masa lebih panjang untuk berkhidmat kepada rakyat.

Ini bukan spin tapi betul-betul dia cakap. Lihat di MyKMU SINI


Bila dia nak selesaikan masaalah macam projek tadahan air yang kerajaan Selangor nak sabo. Lihat di http://snapshot2016.blogspot.my/2016/06/azmin-projek-tadahan-air-untuk-petani.html


 


PAN yang dalam PH yang memerintah Selangor dan PAS yang dalam exco kerajaan negeri masih lagi tak jawab isu-isu yang ditimbulkan termasuk cukai sampan terhadap nelayan dan lain lain. Baca http://theunspinners.blogspot.my/2016/06/pas-amanah-perlu-jawab-tindak-tanduk.html  

DAP bingai yang hanya tahu letak kempen dan papantanda provokasi saja hanya dapat hal jari saja untuk kritik. Itu dua jari mereng lah!

Macam mana nak jadi wakil rakyat jika duduk di kawasan pun hanya mampu tengok kawasan dua bulan sekali? Lainlah Budi di situ tiap2 hari....! http://www.mykmu.net/2016/06/prksgbesar-budi-2-jari-lawan-azhar-2-bulan-sekali/

http://klxpress.com.my/bahasa-melayu/21-politik/15614-prksgbesar-budiman-lancar-3-ikrar.html

Inilah akibatnya bila dibayangi DAP sepanjang masa. Nak cakap pun tak tahu. http://www.bernama.com/bernama/v8/bm/po/newspolitics.php?id=1253751

Memuji-muji DAP sampai fakta pun salah. http://www.freemalaysiatoday.com/category/bahasa/2016/06/06/azhar-sila-buat-homework-budiman/

Sampai terikut-ikut politik provokasi ala DAP http://subangsiber.blogspot.my/2016/06/pan-mula-cari-pasal-dalam-prk-sg-besar.html

PAS pun dah tak main politik provokasi begini sejak PAN747 ni dah keluar dari PAS.
http://www.thestar.com.my/news/nation/2016/06/10/sg-besar-polls-pas-candidate-slams-amanah-dap-over-billboards/

Old school la politik hina menghina dan provokasi http://www.thestar.com.my/news/nation/2016/06/10/billboard-war-in-sg-besar-byelection-candidates-clamouring-for-coveted-banner-space/

Lemaulah calun PAN ni.

Dengan pengundi cina pun tak mesra dan mereka pun tak berkenan. Baca http://www.bicara.news/cina-sg-besar-tidak-mesra-calon-pan/  dan http://google.com/newsstand/s/CBIw8pG4lCs  

Usahlah DAP cuba nak menipu kaum cina dengan calun yang langsung tidak berwibawa dan berkebolehan

'DAP fooling Chinese voters by courting PAN' http://google.com/newsstand/s/CBIwgJmZviU

Padan bapa calun PAN sendiri pun tak yakin dengan anak sendiri http://www.tv14.my/2016/06/09/bapa-calon-pan-anggap-budiman-wakil-rakyat-yang-bagus/

Comments (0)