Followers

Nuffnang

ALHUSSEYN

Posted by Admin Direktori Blog | Posted on 3:53 PTG | Posted in

sumber :-

ALHUSSEYN


Sekoq Lobai kuang ajaq dalam masjid...

Posted: 22 Jun 2016 08:28 AM PDT

Ust Mustadha Yusof 
 Ha nin dia ada lagi sekoq lebai kurang ajaq dalam masjid!

 "Utk makluman semua sebentar tadi tazkirah dkt Masjid Tmn Selasih Kulim pd slot terakhir Ust Mustadha Yusof selit ucapan jgn jadi mcm Amanah yg lwn tok guru dan jadi khadam kapiaq dan dia cabar org Amanah nk berdepan dan bertumbuk pun tak pa kat luar masjid nanti kerana katanya terlampau marah dan geram. Banyak jamaah yg tengok kiri kanan, golek kepala dan terpinga2."

 Aku bukan ahli Amanah, tapi aku tak suka lebai kurang ajaq macam ni...

 Bagi tau dia aku sedia nak berdepan & bertumbuk dgn dia...~ Mohd Rosli Shaari

Gambar yang mencurigakan

Posted: 21 Jun 2016 09:21 PM PDT

Kota Bharu sdg berkomplot dengan Pengerang ...
Skali tgk.. mencurigakan lah... 

dr kerusi kota bharu alik sana jalan mari ko kerusi pengerang alik sini.. at the opposite site.. 

dgn muka yg serious..

merangka draf pembentangan ...

dan seterusnye d baca oleh tn presideng melepasi turutan bacaan awal iaitu drp yg ke 15 menjadi bacaan pertama 

dan seterusnye ditangguhkan dan telah mencetuskan polemik politik iaitu kafir mengkafir di kalangan ahli bawahan serta tuduhan liar yg dikatakan menghalang pelaksanaan ruu 355 yg memungkinkan pelaksanaan hudud. 

Dituduh pula yb khalid samad ore melayu yg menghalang hukum Allah bersekongkol dgn yb2 dap..

 Utk pemahaman puak istiqomah hok bronar... disebabkan faktor kecurigaan ini lah yb khalid bertanya kritiria manakah yg digunapakai oleh dewan mendahulukan usul no 15 diangkat ke depan mengatasi usul2 kerajaan yg berkeutamaan... 

jadi kena faham molek ustaz Masri Che Yusoff... jgn kita sudah faham kitab maka benda lain kita wak lolok tidak faham...

 Memang patut kita curigai kerna terdpt unsur pakatan yg memungkin adanye the games of politics disitu ...samatelah dekt dgn prk sg besar dan kuala kangsar... 

 Wallahulam.. ~Keris Lok

Comments (0)