Followers

Nuffnang

The Unspinners

0

Posted by Unknown | Posted on 11:55 PTG | Posted in

sumber :-

The Unspinners


Masa balun pungkoq Saiful, ada pikir pasal rindukan cucu?

Posted: 23 Mar 2015 10:45 PM PDT


Selama ini pun, Anwar dok sana sini buat merusuh dan huru harakan negara. Selama ini ada ke dia fikir pasal cucu.

Ini semua lakunan saja kata MIK. Baca SINI.

Lakunan nak dapatkan simpati dan dapatkan perhatian. kerja ngada-ngada.

Kes hari ni pun kes ngada-ngada yang dahulunya sudah dibuang kes. Hari ini nak ke mahkamah rayuan syariah pula.

Lagi mengada-ngada adalah untuk disqualify Dato Zainur Rijal dari mewakili pihak kerajaan.

Buton prapon lah Nuor!!!


#KitaLawan nampak terdesak .. CUBA LARIAN BOGEL untuk dapat perhatian

Posted: 23 Mar 2015 08:30 PM PDT


Alahai ...

Apa lagi  usaha baru nak dapatkan perhatian








Ada pula tekanan darah rendah ... nyamuk banyak sangat sedut kut?

Hari ini qazaf pula ...



Kenapa bakar lilin dan Sogo sudah tiada lagi. Satu masa beriya-iya kata akan bakar lilin tiap-tiap hari dan tiap-tiap Sabtu demo depan Sogo hingga Anwar bebas. Hanya tunjukkan TIADA SOKONGAN DARI ORANG RAMAI. sokongan sudah tiada.

Usaha apa sekali pun Kak Wan ...sajak ke gurindam, tari bogel sekali pun, tiada sokongan. Larian bogel tu ide elok untuk dapatkan perhatian yang sudah tak diendahkan lagi. Kita boleh datang bawa kamera. Boleh confirm samada jantan-jantan yang sokong biseksual ini jantan atau betina.


Orang dah tak mahu sokong lagi ...



Takyahlah ....give up sajalah



Tuntut qazaf, tolak hudud seperti Nga Kor Meng sebut ayat Quran tapi tak caya

Posted: 23 Mar 2015 05:34 PM PDT

Khabarnya pagi ini pihak Anwar akan buat tuntutan Qazaf



Pencacai pun bersuara setuju walaupun tak masuk akal.


Tolak hukum Islam tapi mahu tuntut di mahkamah syariah?



Malah Anwar pun tlak hudud



Baca ulasan berikut:


Dah serupa Nga Kor Meng sebut ayat quran dalam ceramah politik tapi bukan saja ĺsatu habuk dia tak percaya ajaran Islam, malah DAP adalah penentang kedudukan Islam dalam perlembagaanl.


Yang terpegun dan mudah percaya adalah ahli PAS pengikut Nizar gila yg kesana kemari ngan kopiah tapi bodoh nak mampus.

Nga pun bangkang hudud!

RARA pakai SELUO KETAT tapi tuntut TURUN ... Nak tengok TAK BOLEH NAIK

Posted: 23 Mar 2015 08:00 AM PDT


Rara muncul di demo GST di pejabat kastam di Kelana Jaya.
 



Dah orang jeling-jeling dan seronok, dia surun turun pulak ...


GST tu bukan untuk menuntut orang supaya TURUN dan TAK BOLEH NAIK.






Ianya supaya rakyat TAK DITIPU ditipu oleh peniaga-peniaga yang tak bayar cukai, ambil cukai tapi tak salorkan kepada kerajaan, dan hentikan SST 11% diganti cukai 6%.

Oleh itu Rara usah nak menipu.




Pembetulan: Cukai yang dikutip untuk ayam boleh dapat rebate untuk peniaga.

Barang asas tidak terjejas dan tiada GST. Hanya barang tambah nilai saja yang naik.


Takpa Rara, sewa semaam di lokap tak kena GST. Malah makan free dari kerajaan Malaysia.


Rara dan kawan-kawan SSMM ni semua faham kah cukai consumption sebagai mengemaskinikan sistem cukai negara ini yang terlalu bergantung kepada hanya 1 juta rakyat bayar cukai dan 65% kutipan cukai hanya bergantung kepada Petronas dan GLC?

Usah nak auta rakyat tertindas sebab Rara bela orang Cina DAP yang banyak menipu kerajaan dan mengelak cukai. Janganlah layan mereka yang suka kata mereka tax payer maka nak hak bersuara dengan kuat-kuat.

Cukai pun tak bayar dan kerajaan Malaysia yang selama ini cari pendapatan sendiri untuk biayai kerajaan. Pembayar cukai sepatutnya bersyukor sebab sudahlah sumbangan hanya cifut tapi macam-macam manafaat diperolehi!!!

Baik Rara dan kawan-kawan tu habiskan belajar dan jadi pembayar cukai dahulu sebelum nak tuntut apa-apa dari kerajaan. Kamu belum ada hak yang muktamad selagi kamu tiada sumbangan kepada kerajaan sebagai pembayar cukai.

Kuan Yew baru mati, DAP berpecah dan Kit Siang sertai BN?

Posted: 23 Mar 2015 06:37 AM PDT


Dengan Pakatan Rakyat (PR) sedang berhadapan dengan perpecahan yang tidak dapat dielakkan, pemimpin veteran DAP merangkap Ahli Parlimen Gelang Patah, YB Lim Kit Siang, mencadangkan penubuhan satu gabungan  "Selamatkan Malaysia", yang bertujuan untuk mempertahankan Perlembagaan Persekutuan dan kedaulatan undang-undang.

Sambil menyifatkan senario politik Malaysia sebagai "no man's land", veteran DAP itu berkata ini menjadikan masa yang amat sesuai untuk menubuhkan gabungan yang baru, dengan Perdana Menteri dan kerajaan baru.

Ini katanya, mestilah dengan syarat bahawa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak tidak mengumumkan sokongan Umno terhadap enakmen hudud yang bakal dibentang diparlimen oleh PAS.

"Mungkin sudah tiba masanya untuk Ahli Parlimen yang terdiri daripada gabungan baru 'Selamatkan Malaysia' dari kedua-dua belah jurang politik dan Laut China Selatan, untuk mempertahankan perlembagaan dan kedaulatan undang-undang dengan Perdana Menteri baru dan kerajaan baru," katanya dalam ucapannya di jamuan makan malam ulang tahun DAP di Bukit Bintang, Kuala Lumpur malam tadi.


Sambil menegaskan bahawa idea gabungan itu adalah miliknya sendiri dan tidak bukannya DAP, Lim berkata Perdana Menteri baru boleh datang sama ada dari BN atau PR, selagi pemimpin yang dipilih itu mahu "menyelamatkan Malaysia, mempertahankan Perlembagaan Persekutuan dan kedaulatan undang-undang".

Baca sepenuhnya di Utara News SINI


Adakah "no man's land" yang dikatakan Kit Siang disebabkan oleh Pakatan berpecah akibat tentangan mereka terhadap hudud yang dibentangkan PAS? Baca kekecewaan disebalik kemarahan Zairil SINI.



Atau sebab DAP akan berpecah dari DAP Sabah dan Sarawak ekoran DAP Sabah dan Sarawak terpaksa kerat hubungan dengan DAP Semenanjung untuk survive? Baca ABITW SINI



Atau ada timbul ura-ura Azmin nak lompat dan pembatalan air hanya wayang kulit?


Atau khabarnya ada orang lama sedang berperanan..


Jika Kit Siang mahu pertahan perlembagaan, sila akui artikel 153 dan kontrak sosial baru asli. Mungkin Kit Siang sedih dan kini meracau Kuan Yew sudah tiada.


Lim Guan Eng pun gagsl sebagai pemimpin. Isteri pun tak boleh kswal. AKhir hayatnya dia gagal!!!


Sekitar pertabalan Tuanku Sultan Johor

Posted: 22 Mar 2015 11:43 PM PDT











Gambar2 dari Perkasa Johor.

Ikuti ulasan di MIK SINI