Followers

Nuffnang

Manjung Mari

Posted by Admin Direktori Blog | Posted on 9:36 PTG | Posted in

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Manjung Mari


Fuiyo... Cun Melecun bini no2 ulama muda Fathul Bari

Posted: 19 Jan 2013 04:53 AM PST

Tewas bro... kalau macam ni punya kiut, cun.... kalau sesiapa pun tak boleh nak tahan.... 




Nasib baik lah dia berjumpa dengan ulama muda... bolehlah macam ni rupanya...
Kalau terjumpa dengan Presiden Parti ulama muda.... jadi macam altantunya lah jawabnya...

Sumber gambar : Klik Sini

Kenapa Dua orang Harun yang dijadikan Mangsa ?

Posted: 18 Jan 2013 10:24 PM PST

Dalam masa saat-saat akhir yang menuju ke masa kecederaan nampaknya bola tanggung dari UMNO dah membuahkan hasil jaringan gol...


Lihat cerita panas hari ini,, hasil dari lontaran Kalimah Allah yang mana Umno sendiri create cerita, ditokok tambah oleh Lim Guan Eng kerana nak melarikan isu Ngeh&Nga dengan tanah di Kelantan, ditambah panaskan lagi Sultan Selangor pun bagi kenyatan dan amaran,... akibatnya

Dan siapa yang jadi mangsa....


Itu yang keluar melalui surat khabar,, bagaimana pula dengan yang ini, aku sendiri dapat beritanya dua hari yang lalu...




Itu baru satu lontaran peluru Umno kat PAS, dah jadi huru hara dibuatnya,, depa ada lagi peluru-peluru buat PAS,,,

Cerita ni hujung bulan Sep 2012 yang lalu,,, dari mulut hardcore Umno,...plan terakhir... PAS sure kantoi... apa tidaknya...
Demi survival hidup mati Umno, apa pun ia sanggup, Jika PAS sedia bersama-sama dengan  Umno, kanun akta hukuman Hudud yang diluluskan oleh DUN Kelantan, Umno sedia akan mengguna pakai dan akan dijadikan Undang-undang Islam dalam perlembagaan Malaysia...

Waktu tu PAS nak kata apa ,,, Nak tolak bersama UMNO,, beerti tolak undang-undang hudud yang sebelum ini susah payah diperjuangkan,,, 

Nak terima,, bagaimana 2 sahabat PKR dan DAP... yang sure dah tentu tak akan terima.... 

Bagaimana PAS nak menyelesaikannya,,, nak bersama Umno... hurghh... selamatlah segala kejahatan pemimpin Umno tanpa tindakan undang-undang,,, 

Nak kekal bersama Pakatan rakyat,, beerti tolak nak laksana hukuman hudud... 

Kalau isu kalimah Allah pun pimpinan dan bercempera,, tak boleh nak bersatu hati bersama Presiden dan Mursyidul Am PAS, aku rasa kalau Umno lancar yang ini .adui-adui,,,

Woi jangan ingat senang nak bunuh Umno ni,,, banyak helahnya,,, jadi bersedialah....apa-apa saja boleh berlaku..

   







Comments (0)