Followers

Nuffnang

Duke of UMNO

Posted by Admin Direktori Blog | Posted on 1:25 PTG | Posted in

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Duke of UMNO


VIDEO "BLOWJOB" AZMIN..!!! DALANG DI SEBALIKNYA TELAH DIKENAL PASTI...???!!!

Posted: 04 May 2012 08:36 AM PDT

 
Apa yang sedang berlegar di dalam blog-blog bukanlah memeranjatkan, sekiranya moral pemimpin-pemimpin PKR dibandingkan satu persatu, sehelai demi sehelai.

Dari Elizabeth Wong, si pencetus revolusi kerendahan moral yang diterimapakai oleh kepimpinan PKR dan penyokong mereka, termasuklah yang berkopiah dari PAS, sehingga kepada Penasihat Ekonomi, kini "madu" Azizah, iaitu Azmin Ali menjadi penyambung warisan porno hanya baru 4 tahun diberi mandat sebagai kerajaan negeri.

Tipikal Anwarista, UMNO dituduh dengan pelbagai tuduhan, demi menghalalkan kelakuan moral buruk pemimpin mereka.  

Walhal, politik dunia tidak pernah memberi ruang dan peluang kepada mereka yang terbabit di dalam skandal seks untuk terus berada di dalan lanskap politik semasa.  

Hairan, di Malaysia, ramai muka tidak tahu malu terus diberi peluang, dan yang memberi peluang tentunya lebih pariah dan hina kerana membiarkan perkara ini berlaku.  Idea Barat yang menjadi kiblat mereka rupanya bersifat "selective", dan bukannya bersifat telus.

Sedang gambar-gambar foto yang dipercayai diambil dari CCTV berlegar di segenap ruang maya menyebabkan Azmin Ali pening kepala, sebenarnya ada satu lagi skandal yang melibatkan kamera tersembunyi yang masih "disembunyikan" oleh Khalid Ibrahim.  

Peristiwa penemuan kamera yang didakwa disorokkan di sebalik langsir di dalam bilik menteri besar suatu ketika dulu masih belum terungkai.

Persoalannya, siapakah yang mempunyai akses ke bilik menteri besar itu?  Apa dan siapa yang terkandung di dalam kamera berkenaan?  Pastinya ada "sesuatu yang di luar kebiasaan" yang berlaku di dalam bilik berkenaan, sehingga ada pihak yang dapat menghidu.

Yang pasti, ia tentunya dilakukan oleh musuh Khalid Ibrahim, dan individu yang bertanggungjawab itu pasti seseorang yang dipercayai oleh PKR kerana akses mudah ke bilik milik seorang Menteri Besar.  Dan tidak dinafikan, ada kemungkinan ia adalah hasil kerja "orang dalam".

Mujur, apa yang terkandung di dalam kamera itu masih lagi tersimpan rapi dan sehingga kini, Khalid Ibrahim terselamat dari sebaran foto tertentu.

Menurut makluman dalaman PKR, perang dingin di antara Khalid Ibrahim dan Azmin Ali sudah lama terjadi, gara-gara Azmin mengidamkan kerusi empuk Menteri Besar Selangor.  Anwar sendiri dikhabarkan beberapa kali "naik angin" dengan Khalid, dan lebih suka sekiranya Azmin berada ditampuk pemerintahan Selangor.  

Berikutan daripada itu, sudah ada, kata-kata nakal yang mengaitkan Khalid Ibrahim dalam skandal penyebaran foto terbaru Azmin Ali.  Ia bersifat balas dendam, dengan menggunakan method yang pernah cuba dikenakan ke atas Khalid.  Cuma, kali ini, method makan tuan.  Itu kata nakal politik.


Apapun, kita tidak boleh biarkan teori ini begitu sahaja, kerana segalanya mungkin, demi penguasaan total kepada negeri paling maju dan kaya di Malaysia.

Namun, kini Azmin yang terperangkap.  Siapa punya angkara?  Diimbas dari tertangkapnya bekas kekasih Elizabeth Wong, Azmin dilihat gubra dan senyap buat satu jangkamasa yang lama.  Nama Azmin dikaitkan oleh bekas kekasih Eli Wong sendiri. 

Jangan lupa, isunya berkenaan dengan penyebaran foto bogel Eli, dan Eli dikenali sebagai sangat rapat dan mesra dengan Khalid Ibrahim.  Eli terkantoi, Khalid Ibrahim terlepas.

Moral of the story, Selangor dipimpin oleh pemimpin yang rendah moralnya.  Dan jika mandat terus diberikan kepada mereka pada PRU13 nanti, itu bermaksud pengundi mereka lebih hina dari binatang, kerana manusia dikurniakan akal untuk berfikir. - Klik sini

PANASSS..!!! BUKTI TERKINI KEKUFURAN PAS..!!!

Posted: 04 May 2012 07:34 AM PDT

fatah_ucap

Baru-baru ini Exco Kerajaan PAS Kelantan, Abdul Fatah Mahmood telah memanggil wakil-wakil NGO di negeri itu untuk beramah mesra dengan mereka dan "menyuap" mereka dengan majlis makan malam bersamanya.

Malangnya beberapa wakil NGO itu telah dihidangkan dengan ceramah politik ketika menghadiri majlis makan malam tersebut. Akibatnya, beberapa orang dari mereka telah meluahkan rasa tidak puas hati mereka terhadap sikap dan tujuan majlis berkenaan diadakan.

Menurut sumber, sebagai 'tuan rumah' yang menjemput wakil-wakil NGO untuk beramah mesra dan merapatkan tali silaturrahim sesama mereka, tidak sepatutnya mereka dihidangkan dengan ceramah memaki hamun dan jelas berunsur politik.

Dalam majlis tersebut, Abdul Fatah mendakwa bahawa 'duit' talian hayat akhir Umno bagi meneruskan hayat politiknya di negara ini, dan hanya wang sajalah menjadi faktor penyebab kemenangan UMNO/BN pada setiap pilihanraya sebelum ini.

Saya beristgihfar panjang mendengar kisah salah seorang wakil NGO yang dijemput ke majlis yang dibiayai oleh Abdul Fatah itu.

Pada saya, kenyataan itu sangat berniat jahat terhadap UMNO dan melambangkan kekufuran Abdul Fatah sebagai seorang Islam yang sepatutnya percaya kepada kekuasaan dan kehendak Allah SWT.

Sesungguhnya saya berpendapat bahawa biar sebanyak mana pun duit yang dimiliki oleh sesebuah parti politik, tanpa keredhaan Allah SWT dan kehendakNya, tidak mungkin parti politik itu akan menang pilihanraya di mana-mana negara sekali pun di dunia ini.

Itu fakta yang perlu difahami dan iktikadkan oleh semua umat Islam, termasuk Abdul Fatah sendiri.

Justeru, kenyataannya yang menuduh UMNO hanya menang kerana wang adalah tidak benar sama sekali dan berbaur tohmahan yang sepatutnya haram menurut Islam. Tak tahulah pula jika "agama PAS" menghalalkan "syirik khafi" sebegitu…
Sekiranya Abdul Fatah menganggap UMNO kaya dengan wang ringgit, saya fikir ia adalah tidak benar sama sekali.

Sepatutnya, Abdul Fatah pergi bertanya kepada Ketua Pembangkang yang merupakan Ketua Umum PKR yang dikatakan memiliki dana yang dikatakan berjumlah "infiniti" atau "tiada had",yang dipercayai diperoleh dari masa ke masa dari luar negara.

Menghairankan bagaimana orang yang tiada sebarang pekerjaan setelah keluar dari penjara dan hanya bekerja sebagai pensyarah sambilan menjual "auta" ijazah tahap kelas bawahan di universiti milik rakan-rakan yahudinya mampu membeli rumah bernilai jutaan ringgit selain kereta mewahnya.

Selain itu, Abdul Fatah perlu bertanya dari mana sumber Anwar Ibrahim memperoleh dana bagi membiayai kempen politiknya yang setiap hari mengelilingi negara mengadakan ceramah menghasut dan menipu rakyat.

Abdul Fatah juga boleh bertanya kepada Mursyidul Am merangkap "boss"nya, Nik Aziz Nik Mat, mengenai PAS yang tiba-tiba saja "mewah" dengan bendera, jentera dan peralatan baru yang canggih sejak PRU ke-12 pada tahun 2008 dulu.

Dari mana PAS dapat dana begitu banyak dan mengapa Nik Aziz dilihat sering tunduk dan menurut kepada setiap kemahuan serta kata-kata yang terbit dari mulut Anwar. Fakta tersebut perlu ditanya Abdul Fatah kepada PAS.

Saya percaya, Allah SWT Maha Mengetahui apa yang akan terjadi kepada negara ini jika Pakatan Haram memenangi pilihanraya. Dan mungkin atas hikmah itulah maka Allah SWT tidak membenarkan kemenangan berpihak kepada pihak PAS, PKR atau DAP.

Berduit atau tidak berduit, jika diizinkan Allah SWT, pastinya sesebuah parti politik itu akan berjaya dan diangkat Allah SWT sebagai pemerintah di negara ini. Usahalah sehebat manapun, dan jika tidak diizinkan Allah SWT jangan harap hendak menjejakkan kaki di Putrajaya! Itu faktanya.

MESTI BACA..!!! SUHAKAM NAK TUKAR NAMA JADI SUKAHARAM..???!!!Ni

Posted: 04 May 2012 05:33 AM PDT

Ni la rumah agam tu..ehhh..silap...Hasmy Agam tu...macam haram...
SAYA tidak berasa hairan dengan kenyataan SUHAKAM melalui Pengerusinya, Tan Sri Hasmy Agam, yang marah dan tidak dapat menerima tindakan keras pasukan Polis DiRaja Malaysia (PDRM) terhadap para peserta himpunan Bershit 3.0 pada 28 April lalu.

Pada saya, berdasarkan rekod-rekod sebelum ini, SUHAKAM sendiri tidak layak dan gagal untuk memainkan peranan sebagai sebuah badan yang bersifat neutral dalam menghakimi sebarang bentuk isu di negara ini.

Dalam kenyataan Hasmy Agam mengenai Bershit 3.0, kawan baik Ambiga Sreevenasan ini dilihat begitu berat sebelah apabila hanya membicarakan tentang para peserta Bershit 3.0 yang dibelasah anggota polis.

Bagaimanapula dengan nasib anggota-anggota polis yang cedera parah dibelasah para peserta Bershit itu?

Tidakkah Hasmi Agam dan Suhakam tahu bahawa ada anggota polis yang terpaksa bertarung nyawa di ICU disebabkan keganasan melampau yang dilakukan oleh para peserta Bershit itu?

Apakah Hasmy Agam tergerak di fikirannya mengenai keluarga para anggota polis yang menjadi mangsa keganasan "beruk-beruk" Bershit 3.0? Bagaimana dengan anak isteri mereka yang ditinggalkan kerana tugas menjaga "beruk" yang sebenarnya hanya dibuat untuk memburuk-burukkan suami dan bapa mereka?

Bagaimanapula dengan anak isteri mereka yang menangis meraung mengenangkan suami dan ayah mereka yang cedera parah berlumuran darah dan bertarung nyata di hospital gara-gara tindakan ganas peserta Bershit yang menyerang mereka?

Apakah kezaliman peserta Bershit 3.0 itu sengaja dibutakan oleh SUHAKAM? Berapa banyak Ambiga dan Anwar bayar pada SUHAKAM untuk menyebelahi mereka?

Sebagai Pengerusi Suruhanjaya Hak Asasi Manusia Malaysia, yang kononnya MENJAGA HAK ASASI MANUSIA, apakah Hasmy Agam tidak menganggap anggota-anggota polis di negara ini sebagai manusia sehingga melupakan kezaliman yang dilakukan terhadap mereka?

Di dalam kenyataan akhbarnya itu, dia tidak langsung menyebut mengenai perihal anggota polis yang dibelasah para peserta Bershit dan ia menunjukkan kenyataa itu dibuat dengan prejudis, berat sebelah dan tidak adil sama sekali.

Melihat kepada rekod SUHAKAM sebelum ini, NGO ini juga menghentam PDRM dan Kementerian Dalam Negeri yang mengharamkan program Seksualiti Merdeka, yang didalangi oleh Ambiga.

Sangat bertentangan dengan prinsip kemanusiaan secara fitrah, SUHAKAM yang menjaga hak asasi manusia bertindak menyokong sesuatu yang berlawanan dengan seksualiti hakiki manusia. LGBT pula yang disokonganya? "Hak Asasi Manusia" apa ke jadahnya itu?

Saya tidak pasti tentang siapa yang mengiktiraf SUHAKAM sebagai penjaga hak asasi manusia di negara ini dan apakah makna nama yang dibawa oleh NGO ini.

Namun pada  pandangan saya, biar apapun nama yang digunakan SUHAKAM, nama NGO tersebut lebih sesuai diubah kepada Suruhanjaya Hak Asasi Ambiga Dan Pakatan Haram atau nama singkatannyan, SUKAHARAM.

Sebaiknya, SUHAKAM wajar dibubarkan saja di negara ini dan digantikan dengan sebuah NGO yang bertindak lebih telus, adil, neutral dan berpaksikan Islam. SUHAKAM sudah lama tidak dipercayai dan hilang kreadibilitinya di negara ini.

Rasanya, SUHAKAM sendiri tidak tahu apa yang dimaksudkan atau takrifan perkataan "manusia" yang ada pada namanya. Bubar sajalah NGO itu dari terus menyalak sebagai alat Pakatan Haram dan Ambiga.  - Perak Today

TERKINI DARI KEDAH..!!! PAS KEDAH TERUS BUSUK BERSAMA SAMPAH...!!!

Posted: 04 May 2012 04:08 AM PDT


ALOR SETAR – Masalah sampah semakin menjadi-jadi di sekitar daerah Kota Setar, khususnya di kawasan-kawasan yang mempunyai kepadatan penduduk yang padat seperti di taman-taman perumahan di sekitar bandaraya ini.
Menurut tinjauan kami di beberapa lokasi, menunjukkan masalah sampah yang menghantui rakyat Kedah di Alor Setar masih juga belum dapat diselesaikan setelah empat tahun PAS mengambil alih pentadbiran negeri dan mendapat dana bantuan dari Kerajaan Pusat untuk mengatasinya.
Hanya lebih kurang 500 meter dari kediaman rasmi Menteri Besar di Sri Mentaloon, terdapat longgokan sampah yang tidak dipungut bersih di Lorong Padi Emas, sehingga menimbulkan bau dan pemandangan yang kurang menyelerakan.
Membelok ke kanan melalui Jalan Pantai Johor, kami dapati sampah-sarap dilonggok dan terbiar begitu saja di tepi jalan berhampiran Sungai Kedah yang mencacatkan pandangan orang ramai yang melalui jalan tersebut.
Sampah sarap yang dihurung lalat dan ulat itu bagaikan menyambut orang ramai yang menuju ke arah Pantai Johor melalui jalan itu.
Memandangkan perut yang sudah mula 'berkeroncong', kami membelok ke selekoh sebelah kiri menuju ke Taman Wira Mergong yang dahulunya lebih dikenali sebagai Perumahan Awam Mergong untuk menjamu selera.
Malangnya apabila kami membelokkan kenderaan, kami disambut pula dengan longgokan sampah busuk yang terbiar di tepi jalan masuk ke taman perumahan yang padat dengan penduduk rata-ratanya berpendapatan rendah itu.
Cuba memujuk selera yang hampir hilang, kami meronda sebentar di sekitar kawasan perumahan itu untuk meninjau keadaan pengurusan sampah.
Memeranjatkan, kami dapati sampah sarap melimpah-ruah di lorong-lorong utama perumahan tersebut dan terbiar begitu saja seolah-olah tidak diberi perhatian oleh pihak yang diberikan tanggungjawab oleh rakyat.
Menurut salah seorang penduduk yang ditemui, Ibrahim Mat, 53, para penduduk di kawasan tersebut sudah bosan dengan keadaan sampah-sarap yang busuk itu tidak diselenggara dengan baik oleh pihak terbabit.
"Sudah beratus-ratus kali kami komplen termasuk secara individu, melalui ADUN atau NGO, tapi macam tu jugak. Bila kami telefon depa, depa kata tunggu sat. Depa mai clear sampah sat, lepas tu jadi lagu tu jugak…teruk!
"Mentang-mentang la kawasan ni kawasan orang miskin macam kami ni.. Cuba pi tengok kat kawasan rumah Ustaz Azizan kat Jalan Day (kini Jalan Sultanah) tu..kawasan tu depa jaga elok ja sebab kawasan tu kawasan rumah orang-orang kaya…kerja besar-besar," katanya.
Menurutnya lagi, masalah sampah sarap itu akan menjadi bertambah kronik ketika musim-musim perayaan, cuti umum atau cuti sekolah.
 Meskipun lori sampah ditambah dan lebih banyak pihak kontraktor diupah, masalah sampah tidak juga selesai memandangkan jadual pungutan sampah yang tidak teratur dan tempat pembuangan sisa pepejal yang terletak di Jabi agak jauh dari Alor Setar.
Selain itu katanya, pengurusan sampah yang tidak cekap itu sering menjadi rungutan orang ramai yang balik kampung di musim-musim perayaan di mana jadual pungutan sampah juga turut "bercuti" sama.
"Time hari raya, depa pun cuti. Maka sampah pun berlungguk tidak dikutip. Busuk sangat sampai berulat-ulat. Lepas hari raya baru depa mai kutip. Tu pun pasal kami komplen, kalau tidak depa tak mai laaa..," katanya lagi. - Kedahan69ers.com

PANASSS..!!! BUKTI KERAJAAN PAS KELANTAN MEMANG MUKA TAK MALU..!!!

Posted: 04 May 2012 02:09 AM PDT


Belum pun Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak tiba di Kota Bharu, Kelantan esok, Kerajaan PAS Negeri Kelantan sudah mula menunjukkan sikap buruk dengan meminta-minta beberapa perkara yang tidak mungkin dapat disediakan sendiri oleh mereka.

Exco Kerajaan PAS Kelantan, Mohamed Fadzli Hassan dengan muka tidak malu telah menyenaraikan sebanyak lima permintaan untuk diajukan kepada Perdana Menteri.
Najib dijadualkan akan berada di Kelantan esok bagi memulakan lawatan rasminya ke negeri itu.

Fadzli tanpa segan silu meminta agar Perdana Menteri menyediakan bajet bagi pembinaan Lebuhraya Kota Bharu-Gua Musang dan Lebuhraya Pantai Timur yang kononnya sengaja dibatalkan sebelum ini ketika era pentadbiran mantan Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad.

Ni la muka tak malu tu...keje nak mintak ja...usaha tak mau..!!!
Dia juga meminta agar Najib menghadiahkan sebuah stadium negeri yang baru, menaik taraf lapangan terbang, membina perlabuhan di Kelantan dan meluluskan tuntutan royalti petroleum untuk negeri Kelantan.

Persoalannya, tak malukah Kerajaan PAS Kelantan meminta-minta sesuatu yang sepatutnya mereka sendiri yang sediakan untuk rakyat negeri Cik Siti Wan Kembang itu?

Mengapa perlu mengemis sedangkan PAS sebenarnya mampu untuk menunaikan segala-galanya dalam tempoh pentadbiran mereka selama lebih 20 tahun di negeri Kelantan?

Mengapa tidak minta saja kelima-lima perkara itu dari Mursyidul Am PAS yang sebok berceramah politik di dalam masjid dan memohon doa agar dipecahkan perut Najib?

Kalau diperhatikan permintaan-permintaan yang dibuat oleh Fadzli itu, semuanya adalah berkaitan dengan wang ringgit, pembiayaan dan bajet tambahan.

Kenapa Kelantan tidak membina pelabuhan, stadium dan menaik taraf lapangan terbang sedia ada dengan bajet dari Kerajaan Negeri? Sudahlah hanya membina dua buah masjid sahaja sepanjang 20 tahun, kemana perginya duit rakyat negeri Kelantan dibelanjakan?

Sepatutnya, Kerajaan PAS Kelantan perlu membina pelabuhan, stadium dan menaik taraf lapangan terbang di negeri itu menggunakan bajet kerajaan negeri.

Bila dikatakan Kerajaan PAS Kelantan miskin, ramai pula yang marah dan menafikan kenyataan itu. Tapi kalau benar Kerajaan PAS Kelantan kaya raya dan berjaya menjana ekonomi negeri, binalah sendiri segala keperluan tersebut. Tak payahlah meminta-minta!

Nak bina lebuhraya di Kelantan? Mahukah Kerajaan PAS Negeri Kelantan bekerjasama dengan memberikan tanah untuk dibina? Mampukah Kerajaan PAS Kelantan membiaya pampasan kepada tanah milik rakyat Kelantan yang terbabit dengan pembinaan lebuhraya?

Nak bina stadium pun Kerajaan PAS Kelantan tak mampu, apatah lagi mahu menyediakan tanah, prasarana dan kemudahan kepada PLUS untuk membina lebuhraya yang berbilion-bilion harganya. Nampak sangat Kerajaan PAS Kelantan memang miskin papa kedana.

Kemudian, Fadzli meminta royalti petroleum pula. Bukankah sudah dijelaskan sebelum ini bahawa lokasi sumber minyak itu berada jauh dari perairan Kelantan dan tidak termasuk di dalam hak persempadanan wilayah negeri itu sebelum ini.

Jadi, mengapa meminta sesuatu yang bukan hak kepada negeri Kelantan? Tak malukah Kerajaan PAS Kelantan meminta sesuatu yang menjadi hak rakyat seluruh Malaysia?

Tapi, PAS memang muka tak malu meminta-minta dari seorang pemimpin yang selama ini ditohmah, difitnah, dikutuk, dihina dan dimaki hamun oleh mereka selama ini.

Puas PAS menzalimi dan memburuk-burukkan Najib dimata rakyat, kini mereka buat muka "sepuluh sen" mengemis simpati darinya. Padahal, mereka sendiri yang bodoh menjana ekonomi negeri. Sebab itulah saya menganggap bahawa Nik Aziz dan kepimpinannya memang muka tak malu!

Sumber: Klik sini

PANASSS..!!! BLOGGER PRO PAKATAN HARAM KANTOI FITNAH POLIS..!!! TUTUP BLOG LA WEIII..!!!

Posted: 04 May 2012 12:04 AM PDT

Cuba tengok kedua-dua print screen ni...dan bagitau aku apa yang hangpa nampak? Heh!
Yang ni depa kata SB/Polis menyamar jadi peserta Bershit..!!!

Rupanya depa fitnah..!!! Heh! Kantoi..!!! Tutup blog la weeeeiii..!!! Heh!

Nampak sangat puak-puak cybertroopers pembangkang KANTOI menipu! Kononnya nak memburukkan polis, tapi depa sendiri yang londeh diri sendiri..!!! Hahahahahaaa....!!!

Tu laaa...depa dok kata kami blogger pro-kerajaan menipu, padahal kami melaporkan tentang sesuatu yang genuine, tulen dan benar belaka....

Tapi depa? Hangpa judge sendiri la.. dan aku nak tengok macamana depa nak pertahankan Kedah, Penang, Selangor, Kelantan dan Wilayah Persekutuan pada PRU13 kali ni...heh!

PANASSS..!!! INI WAJAH 49 ORANG PENJENAYAH YANG SEDANG DIBURU POLIS..!!! SEBARKAN...!!!

Posted: 03 May 2012 09:03 PM PDT

Berikut adalah 49 penjenayah Bershit 3.0 yang sedang diburu polis. Mereka sangat merbahaya dan berpotensi untuk menyerang rakyat negara ini. Sedangkan polis pun mereka serang, apatah lagi rakyat Malaysia...


Sesiapa yang ternampak "beruk-beruk" ini sila hubungi...
Pegawai Siasatan Jenayah D7A Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur, ASP Azmi Aziz di talian 019-2602344 dan 019-3872344 atau email azmiazizi@rmp.gov.my





PANASSSS..!!! VIDEO PALING HANGAT BULAN INI...!!!! TENGOK CEPATTT..!!!

Posted: 03 May 2012 07:39 PM PDT


Hanya dengan video ini saja, PDRM telah menafikan segala usaha Malaysiakini, Malaysian Insider, Malaysia Today, TV PAS, TV Selangor, Harakahdaily, dan semua pemimpin-pemimpin Pakatan Haram yang cuba memburuk-burukkan imej mereka.

Aku percaya, rakyat kali ini bijak untuk menghakimi tentang siapa yang dizalimi dan siapa yang sepatutnya diterajang setengah mati...

Hasil tinjauan beberapa pihak yang dibuat terhadap golongan atas pagar, aku percaya tindakan PDRM menangani Bershit kali ini mendapat sokongan dan pujian majoriti rakyat negara ini.

Aku tertanya-tanya, berani ke Bershit buat himpunan 4.0 lagi lepas ni. Kalau nak buat, buatlah. Suka jugak aku tengok rakyat marah kat puak-puak Pakatan Haram ni...heh!

P/s: teringat aku tentang sorang pakcik yang tumbuk meja kat kedai kopi sampai pecah sebab marah kat puak-puak Bershit ni...hahahahahahahaaa..!!! Macam-macam...heh!

LAWAK PAGI INI...AMBIGAM DAN TROOPERSNYA YANG MENARIK DAN SEKSI..!!!

Posted: 03 May 2012 06:03 PM PDT

Aku ingat yang datang demo hari tu semuanya yang tulen-tulen belaka. Tapi rupa-rupanya lebih banyak yang "tiruan-tiruan" belakaaaaa..!!! Heh!

Tu pun hangpa bangga dok sekatil dengan Ambigam??? Muahahaha....ambigam pun ambigam laaa..!!!

Janji LGBT..! Heh!

PANASSS..!!! TIRU AZMIN, ZARINA ANJOULIE KATA DIA DICIUM "ABANG"NYA..!!!

Posted: 03 May 2012 08:48 AM PDT

Abang cium macam ni keeee...???
Selepas tersebarnya gambar yang mengundang kontroversi di laman Twitternya, pelakon seksi yang tidak lekang dengan kontroversi panas, Zarina Anjoulie tampil menjelaskan lelaki yang mencium dirinya dalam gambar itu adalah abang tirinya.

Dalam portal Murai.com, Zarina menafikan dakwaan sesetengah pihak yang mengatakan lelaki itu adalah kekasih hatinya.

"Lelaki dalam foto itu bukanlah orang asing atau kekasih saya. Dia adalah abang tiri saya yang hanya berbeza ibu tetapi berkongsi ayah yang sama.

"Sebab itulah, orang melihat wajah dia tidak banyak persamaan dengan saya. Ini juga telah menyebabkan ramai yang membuat spekulasi bahawa dia kekasih saya," kata Zarina.

Selain itu, Zarina menegaskan dirinya tidaklah terlalu bodoh untuk memuat naik gambar 'mesra' itu yang dirakam pada tahun lepas ke laman Twitternya dan sengaja mengundang pandangan negatif dari pelbagai pihak.

"Jika benar dia kekasih saya, saya tidak akan bersikap bodoh untuk memuat naik gambar ini ke dalam Twitter. Begitu juga dengan menjadikanya sebagai gambar profil untuk BlackBerry Messenger (BBM)," katanya.

Bagi Zarina, tiada apa yang perlu dikecohkan dengan gambar mesra antara dia dan abang tirinya kerana hubungan mereka berdua terlalu rapat dan sangat mesra.

"Saya dan abang tiri saya memang rapat. Kami memang selalu bercium dan berpelukan sayang seperti adik beradik lain.

"Bagi saya tidak salah jika bermesra dengan adik beradik sendiri.

 "Bila saya keluar dengan abang tiri, mesti orang cakap kami ini pasangan kekasih. Tetapi orang tak tahu, kami bermesra sama seperti adik-beradik yang lain.

"Apapun, saya tidak tertekan dengan gosip ini kerana bagi saya orang yang suka memperbesarkan perkara ini adalah orang yang tidak tahu kebenaran," kata Zarina. -Mynewshub.my

GEMPARRR 18SX..!!! SKANDAL AZMIN-MELAYU DOLL RENGGANGKAN HUBUNGAN DENGAN ANWAR..???!!!

Posted: 03 May 2012 07:35 AM PDT

Video
Dilaporkan bahawa Anwar dan Azmin kini sedang berada di dalam perang dingin setelah tersebarnya "rahsia dalam toilet" yang mengaitkan Timbalan Presiden PKR itu dengan seorang wanita yang dipercayai berbangsa Melayu...

Ekoran tersebarnya gambar-gambar panas itu, dikatakan bahawa populariti Azmin secara tiba-tiba melonjak sehingga berjaya mengatasi populariti Anwar dengan pelbagai skandalnya dengan jantan dan betina sebelum ini...

Lebih teruk lagi, Anwar dikatakan terpaksa menggigit jari kerana jeleskan Azmin yang dikatakan berjaya memikat seorang wanita Melayu berbanding dirinya yang terpaksa berkomunikasi dengan bahasa isyarat dengan China Doll dan Siam Doll yang dilanggannya sebelum ini...

Walaupun Azmin menafikan dirinya sebagai lelaki miripnya itu, Anwar tetap tak percaya jugak padanya kerana Anwar memang kenal dengan perangai Azmin yang sejak dari dulu suka buat apa yang digemari oleh Ketua Umum PKR itu...

Sehingga kini, Azmin dikatakan telah berjaya meniru semua perlakuan Anwar seperti menipu setiap masa, menghasut rakyat buat perkara bodoh, mengutuk PAS dibelakang dan bekerjasama erat dengan Yahudi. 

Meskipun Azmin dipercayai berjaya meniru Anwar memiliki wanita simpanan, dia dikatakan masih belum sempurna meniru mentornya itu kerana belum memiliki "anak ikan" jantan!

Bagaimanapun, dilaporkan juga bahawa Azmin telah meletakkan beberapa calon untuk dijadikan "anak ikan"nya dalam masa terdekat. Berikut adalah antara yang telah disenarai pendekkan...
Calon pertama yang cuba dicuri Azmin dari Anwar. Kelebihannya ialah dipercayai bontotnya berkulit cerah tapi ada cacat sikit akibat kurap dan panau yang tidak dirawat...

Azmin pikir 3-4 kali untuk senaraikan dia ni...Khabarnya Azmin teruja dengan janggut bawah dagunya tu..sayangnya dia dah kahwin dan Azmin takut kantoi dengan isteri calon ini...bontot dia ni dikatakan mengelebeh sikit sebab banyak lemak berlebihan...

Azmin khabarnya agak gemar juga pada bontot kaler hitam...eksotik katanya...heh! Tapi Azmin dikatakan kurang gemar pada jambang mamat ni...macam beruk pulak rupa budak ni...heh!
P/s: Cerita ini hanya rekaan semata-mata...tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia...heh!

AKU GESA BUDAK HARAM JADAH NI DIBUANG SERTA MERTA DAN DIHARAMKAN JEJAK KAKI DI UiTM..!!!

Posted: 03 May 2012 05:38 AM PDT

Hammer of Justice kat UiTM dulu kuat..!!!
Dah banyak dah cerita negatif yang aku dengar pasal budak haram jadah ni. Bukan aku suka sangat maki orang, tapi rasanya aku wajar maki budak ni kali ini. Dah melampau sangat..!!!

Budak yang aku maksudkan ini ialah Khalid Ismath. Aku dah baca apa yang Gomo tulis di sini. Aku dah baca apa yang Pisau tulis di sini, apa yang GAP tulis di sini dan Mctheory tulis di sini. Ramai lagi rakan-rakan aku yang dah tulis mengenai budak ni. 

Dan aku tak payah terangkan lagi kewajaran aku untuk maki dia untuk kali ini atas perbuatannya yang melampaui ajaran Islam, amalan budaya Melayu dan adat ketimuran...


Dia juga pernah mereka-reka cerita mengenai polis belasah kawan-kawan dia kata atas tu..dan selamba rock dengan tunang dia la kot...kat bawah ni...

Dan aku tertanya-tanya, dia ni budak tahun dua pengajian undang-undang di UiTM. Kiranya, dia ni junior aku la kot...? Tapi, apa tindakan yang UiTM buat kat budak yang kurang ajar macam ni? Biarkan saja?

Jadi, aku sebagai salah seorang senior LLB kat UiTM, aku menuntut pihak UiTM untuk buang saja "najis" ni dari institusi yang ditubuhkan atas hasil usaha UMNO itu. Dia tak layak untuk menjejakkan kaki di bumi UiTM..!!!

Entah la...kalau di zaman aku, budak macam ni memang dah kena balun dah ramai-ramai. Aku tak sure kenapa bebudak LAW kat UiTM dah jadi lembik semacam je sekarang. Budak-budak Hells Engine pun ikut lembik jugak ke..?

PANASSS..!!! AZIZAN LEBIH PENTINGKAN KADIAQ DARI ORANG KAMPUNG SG KOB..?!!!

Posted: 03 May 2012 04:03 AM PDT

Baru-baru ini saya mendedahkan di laman web ini mengenai seramai 200 penduduk Kampung Sungai Kob sanggup meninggalkan kampung halaman masing-masing untuk berhimpun di depan Wisma Darulaman bagi membantah kezaliman pentadbiran Kerajaan PAS Kedah.

Marah dengan tindakan kerajaan negeri pimpinan Datuk Seri Azizan Razak, mereka sanggup berhujan dan berpanas di depan pintu masuk Wisma berkenaan sambil berteriak memanggil-manggil nama Persuruhjaya PAS Kedah itu berkali-kali.

Menurut Ustaz Wahi yang mengetuai rombongan bantahan rakyat terhadap tindakan Azizan yang meluluskan projek membina Memorial Park (jirat Cina) di atas tanah rizab Melayu di kawasan mukim Karangan, Kulim, MB Kedah itu telah berjanji untuk bertemu mereka pada hari tersebut.

Malangnya, kedatangan mereka tidak dilayan dengan baik dan rakyat marhain yang datang dari jauh itu seolah-olah dipermainkan oleh orang-orang kanan Azizan Razak yang mengarahkan agar pintu besar Wisma Darulaman itu ditutup rapat dengan segera.

Bertambah kecewa dan hancur hati mak long, pak long, abang, kakak dan adik-adik yang datang dari kampung itu apabila mereka terpaksa menunggu selama beberapa jam untuk dibenarkan bertemu Menteri Besar Kedah itu.

Mereka tiba di perkarangan Wisma Darulaman pada jam 1.15 tengahari dan wakil Azizan Razak hanya membawa wakil-wakil penduduk kampung itu pada sekitar jam 3 petang.

Sudahlah begitu, dari enam wakil penduduk kampung yang dibenarkan untuk menemui Azizan, dipotong satu nama tinggal lima orang. Itupun hanya tiga orang sahaja yang dibenarkan masuk ke dalam pejabat MB Kedah, manakala dua orang lagi terpaksa menunggu di luar pejabat.

Selidik punya selidik, ada sumber memberitahu saya bahawa Azizan Razak tidak melayan penduduk-penduduk Kampung Sungai Kob itu kerana sedang "sebok" melayan seorang individu yang 'sangat istimewa'.

Nak tahu siapakah gerangan individu yang dimaksudkan itu?

Menurut sumber tersebut, individu itu adalah tidak lain tidak bukan, Tan Sri Kadir Syeikh Fadzir, seorang bekas pemimpin UMNO yang mengisyhtihar keluar parti dan menaiki pentas PAS untuk berceramah baru-baru ini di Baling.

Khabarnya, Azizan sedang sebok melayan Kadir di dalam pejabatnya dan enggan diganggu oleh pihak lain ketika menerima kunjungan pemimpin yang suka memakai "bow tie" itu. Betulkah Ustaz?

Sampai hati Ustaz Azizan! Hanya kerana Kadir, beliau melupakan ratusan rakyat yang datang dari jauh untuk bertemu dengannya bagi menyelesaikan masalah besar yang melanda kampung dan kawasan tempat tinggal mereka.

Apakah Kadir Syeikh Fadzir lebih penting daripada rakyat Kampung Sg. Kob yang memberikan undi pada Pilihanraya Umum ke-12 yang lalu sehingga menyebabkan Azizan naik menjadi Menteri Besar dan duduk "bersemayam" di kerusi empuk di Wisma Darulaman?

Mentang-mentanglah penduduk kampung yang datang itu tidak kaya, tidak pakai bedak sekati dan tidak memakai "bow tie" seperti Kadir Syeikh Fadzir, maka senang-senang saja Azizan menolak kehadiran mereka untuk membincangkan masalah rakyat.

Mungkin Ustaz Wahi tidak mampu memberikan projek dan tidak sekaya Kadir, namun beliau begitu kaya dengan perjuangan untuk mempertahankan tanah rizab Melayu yang cuba dicabul oleh Kerajaan PAS Kedah.

Pada para penduduk Kampung Sungai Kob, adalah sangat mengerikan sekiranya tanah rizab Melayu di kawasan mereka akan menjadi senasib dengan tanah wakaf di Madrasah Salihiyyah, di Kanchut, yang telah diberikan kepada Belleview, sebuah syarikat milik Cina DAP dari Pulau Pinang.

Tidak mengapalah kalau Ustaz Azizan menganggap penduduk Kampung Sungai Kob tidak penting. 

Namun saya berharap agar Pesuruhjaya PAS Kedah itu tidak akan berkecil hati sekiranya seluruh rakyat Kedah menganggap bahawa undi mereka kepada PAS juga tidak lagi penting pada PRU ke-13 nanti…

GEMPARRR..!!! DEWAN PEMUDA PAS MARAH BLOGGER KES GAMBAR AZMIN..???!!!

Posted: 03 May 2012 02:05 AM PDT

Patutnya aku letak gambar kipas angin atau cerek elektrik untuk artikel ni..?
Saya memandang sinis kenyataan Ketua Penerangan Dewan Pemuda PAS, Riduan Mohd Nor, yang mempersoalkan reaksi "ulama UMNO" yang dikatakan membisu mengenai laporan beberapa keping gambar "panas" yang didakwa melibatkan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali.

Dalam kenyataannya di lidah rasmi PAS, Harakahdaily, Riduan marah kepada "ulama UMNO" kerana membiarkan gambar-gambar berunsur lucah lelaki mirip Azmin dipaparkan di beberapa laman blog pro-kerajaan sejak kebelakangan ini.

Persoalannya, wujudkah "ulama UMNO" di negara ini? Dan mengapakah mereka perlu bersuara mengenai pertanyaan-pertanyaan para bloggers pro-kerajaan tersebut kepada suami Shamsidar Taharin itu? Dan salahkah pertanyaan-pertanyaan itu dikemukakan dengan bukti bergambar?

Pertamanya, untuk kesekian kalinya saya ingatkan kepada Dewan Pemuda PAS bahawa tidak wujud sama sekali istilah "ulama UMNO" di negara ini. Yang ada hanyalah "ulama Islam". Saya ulangi, "ulama Islam" dan kepada ulama Islam itulah UMNO rujuk mengenai sebarang permasalahan agama.

UMNO adalah sebuah parti dan bukannya sebuah agama. Dan kami menganggap Islam adalad sebuah agama. Dan sebab itulah UMNO tidak menggunakan istilah "ulama UMNO" sebagaimana PAS yang menggunakan istilah "ulama PAS". Contohnya, Pas menggunakan istilah Dewan Ulama PAS dan bukannya Dewan Ulama Islam! Mengerti?

Keduanya, sekiranya Dewan Pemuda PAS membaca dengan teliti setiap dakwaan yang dibuat oleh laman-laman blog dan portal pro-kerajaan tersebut, ia tidak langsung menuduh lelaki yang terpamer di dalam gambar itu disahkan sebagai Azmin.

Mereka hanya menyatakan bahawa lelaki 'misteri' itu kelihatan mirip kepada Azmin Ali, itu saja. Selebihnya, laman-laman web itu bertanyakan mengenai kesahihan identiti lelaki tersebut kepada Azmin.

Memandangkan Azmin sudah menyatakan bahawa lelaki itu bukan dirinya, maka timbul pula desakan yang bertanya tentang dua helai baju yang dipakai oleh lelaki di dalam gambar tersebut sangat menyerupai kemeja yang dipakai Azmin di beberapa lokasi dan majlis yang pernah dirakamkan.

Salahkah kami bertanyakan soalan-soalan seperti itu setelah mendapat jawapan yang meragukan dari "anak murid Anwar Ibrahim" itu?

Dewan Pemuda PAS tidak wajar menyalahkan kami sekiranya kami memaparkan gambar-gambar "panas" tersebut kerana lelaki di dalam gambar itu belum disahkan sebagai Azmin. Jadi, kenapa takut sangat sekiranya gambar itu didedahkan begitu?

Jadi? Gambar bagaimana yang sepatutnya kami pamerkan untuk bertanyakan kepada Azmin mengenai skandal tersebut? Takkanlah kami perlu mempamerkan gambar kucing, ikan laga, kuda terbang atau lalat mengawan untuk bertanyakan tentang aksi lelaki mirip Azmin bersama seorang wanita di dalam tandas tersebut?

Apa kaitan gambar kuda terbang dengan Azmin? Dewan Pemuda PAS ada akal atau tidak?

Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang pernah berkata kepada media di dalam satu sesi wawancara dan menjelaskan bahawa mendedahkan aib seseorang pemimpin itu harus dilakukan kerana ia melibatkan individu yang akan memimpin rakyat, khususnya umat Islam.

Katanya, keperibadian pemimpin itu perlu diperhalusi secara teliti, termasuk keaibannya, memandangkan ia akan menentukan masa depan rakyat. Justeru katanya, mendedahkan keaiban pemimpin dibolehkan di dalam PAS!

Malangnya pemimpin pembangkang, khususnya PKR memang terkenal dengan keaiban yang berunsur lucah. Dalam ertikata lain, mereka dikatakan sering terjebak dengan masalah moral yang melibatkan aktiviti seksual terlarang.

Contohnya, Ketua Umum mereka sendiri, Anwar Ibrahim, disahkan sebagai peliwat pada kes liwat I dahulu, DNA spermanya pula ditemui di dalam saluran dubur Saiful Bukhari Azlan, dikait pula dengan hubungan sulit dengan isteri Azmin, Shamsidar Taharin, dan terbit pula rakaman cctv 4 dimensi beraksi bersama "China Doll"!

Apakah kerana keaiban itu berunsur lucah tahap melampau begitu maka artikel-artikel yang ditulis mengenainya perlu disertakan dengan gambar-gambar yang tidak releven dengan topik? Tajuk dan isinya mengenai skandal seks Anwar dengan "China Doll", tapi gambarnya pula gambar Nik Aziz tengah tembak tupai, sesuaikah begitu?

Justeru, saya berharap agar Dewan Pemuda PAS menggunakan akal yang waras sebelum berhujah atau menyelar mana-mana pihak, khususnya para ulama di Malaysia. Jangan ingat Dewan Pemuda PAS memakai serban sebakul maka akan dibenarkan masuk syurga dengan mudah. Ingatlah, Abu Lahab pun dikatakan memakai serban sebakul juga!

Sumber: Klik sini

PANASSSS..!!! AZMIN PERLU GENTLEMAN SEPERTI SOEKARNO DAN CHUA SOI LEK..!!!

Posted: 03 May 2012 12:09 AM PDT

Apa pompuan tu buat kat celah kangkang lelaki mirip Azmin tuuuu..???
Semalam Azmin Ali yang tertekan dengan penyebaran beberapa keping gambar aksi panasnya dengan seorang wanita di internet telah tampil membuat penafian mengenainya. Kenyataannya itu turut disebarkan di portal lidah rasmi PAS, Harakahdaily.

Dalam kenyataan tersebut, dia turut menuduh gambar-gambar "XXX" itu merupakan fitnah jahat dari UMNO terhadapnya menjelang PRU ke-13 yang bakal berlangsung tidak lama lagi.

Dia turut menafikan dakwaan yang mengatakan bahawa anaknya, Farah Afifah adalah anak dari hasil hubungan biologi dengan isterinya, Shamsidar Taharin, dengan berasaskan dua ujian klinikal yang dijalankan pada tahun 1998.

Persoalannya, benarkah gambar-gambar pegun yang dipercayai telah dipetik dari rakaman video itu merupakan satu fitnah? Fitnah dari UMNO untuk PRU ke-13?

Sebagaimana kita tahu, sekiranya gambar pegun dari kamera optik biasa, sudah tentu ia terdedah dengan teknik superimpose. Tapi bagaimanapun, belum ada lagi teknologi yang mampu membuat rakaman video dan disuperimposekan kemudiaanya. Yang ada, hanyalah teknik kesan khas (special effect) yang diamalkan di Hollywood yang kelihatan begitu realistik.

Namun, apakah rakaman video aksi skandal Azmin itu telah ditambah teknik kesan khas? Pada saya, ia hanya boleh disahkan oleh pakar forensik audio visual yang terkemuka.

Bagaimanapun, jika rakaman video skandal seks itu dibawa ke luar negara, diuji oleh pakar dan disahkan lelaki itu adalah Azmin, apakah dia akan mengaku?

Lihat saja reaksi Anwar Ibrahim apabila pakar antarabangsa yang diiktiraf dunia mengesahkan bahawa lelaki di dalam video "China doll" itu adalah 99.9 peratus adalah Anwar. Meskipun disahkan begitu oleh pihak luar yang tidak berkepentingan, Anwar tetap menafikan lelaki itu adalah dia.

Jadi, apa yang kita jangkakan dari Azmin? Sudah tentula dia akan menafikannya seperti Anwar. Sampai mati pun dia takkan mengaku. Dia takkan mengaku kerana dia bukanlah seorang yang "gentleman", berintergriti dan bertanggungjawab dengan apa yang dilakukannya.

Hanya individu yang berani, "gentleman" dan berintergriti sahaja yang akan bertanggunjawab dengan apa yang mereka lakukan, meskipun perlakuan itu sangat negatif dan memalukan. Contohnya, Chua Soi Lek.

Manakala individu yang tidak bermaruah, 'kantoi'lah banyak mana sekali pun, bawalah bukti kukuh sekukuh mana sekali pun, sampai nyawanya ditarik Izrail sekali pun dia takkan mengaku sehingga ke akhirnya. Dan mungkin itulah sifat semulajadi Anwar dan Azmin.

Jadi, bukan sesuatu yang pelik jika Azmin menafikan lelaki yang di "ais krim"kan itu adalah dirinya…

Mengenai Farah Afifah dan ujian biologi DNAnya, memang benar keputusan ujian itu menyebelahi Azmin dan Shamsidar. Tapi pada saya, itu tidak bermakna bahawa Farah Afifah adalah darah daging Azmin dan Timbalan Presiden PKR itu adalah bapa kandungnya.

Sebenarnya, saya sangsi dengan prosedur ujian itu dijalankan. Menurut satu sumber yang sangat kukuh, beliau menceritakan kepada saya mengenai kesangsian yang timbul dari ujian DNA melibatkan Farah Afifah dan menyebabkan saya mempersoalkan kembali keputusan ujian tersebut.

Menurut sumber tersebut, ketika pihak berkuasa mengarahkan darah Farah Afifah diambil untuk tujuan ujian DNA, dikatakan bahawa Azmin telah menghubungi rumahnya ketika itu dan mengarahkan agar seorang lagi anak kandungnya menemani Farah Afifah. Alasannya, Farah Afifah masih budak-budak dan mungkin takut.

Difahamkan juga bahawa ketika ujian itu dijalankan di sebuah klinik dan oleh doktor"pilihan Anwar dan Azmin", hanya tiga orang saja yang berada di dalam bilik ketika darah"Farah Afifah" diambil. Mereka adalah Farah Afifah, anak kandung Azmin yang menemaninya dan doktor "terpilih" tersebut.

Persoalannya, tanpa saksi yang berkreadibel di dalam bilik itu, siapa yang berani menjamin bahawa darah yang diambil itu adalah tulen milik Farah Afifah?

Ini adalah kerana timbul dakwaan yang mengatakan bahawa darah yang diambil itu sebenarnya adalah dari anak kandung Azmin dan bukan dari Farah Afifah. Kesangsian itu timbul pada proses itu dan ia menimbulkan persoalan yang mengundang bahaya fitnah.

Justeru itu, apa kata jika kita menggesa agar Azmin menghantar anaknya kepada pihak yang adil, neutral, berkreadibiliti dan bebas untuk menjalani sekali lagi ujian DNA untuk menguraikan kekusutan ini? Bagaimana? Azmin setuju?

Apalah sangat ruginya jika mengadakan ujian DNA kali ke-3 untuk membuktikan kebenaran? Apa yang nak ditakutkan? 

Sekurang-kurangnya, jika DNA Farah Afifah disahkan memiliki DNA milik Azmin, ia bakal membersihkan namanya dari fitnah, bukan?

Cukuplah dengan meniru Anwar sebagai "pelakon terkenal" hingga dikenali oleh majalah porno di Jepun. Jangan pula tiru Anwar yang sampai sekarang tak mahu menunjukkan bukti mudah jam tangan Omeganya pula.

"Gentleman"lah sedikit seperti Chua Soi Lek dan Soekarno yang mengaku dirinya di dalam aksi skandal video seks. Sekurang-kurangnya mereka membuktikan bahawa mereka cukup "jantan"untuk berhadapan dengan seorang wanita bogel di depan mata…kan?

SURAT TERBUKA KEPADA PENYOKONG BERSHIT YANG MENGADU DIBELASAH...!!!

Posted: 02 May 2012 10:03 PM PDT

asrul_wadi
Selesai himpunan Bershit 3.0 di Dataran Merdeka baru-baru ini, maka ramailah budak-budak upahan Pakatan Haram yang tampil menunjukkan kecederaan yang mereka alami meminta simpati rakyat dan cuba menyalahkan pihak berkuasa yang kononnya berlaku ganas kepada mereka.

Ada yang lebam dan berdarah di bahagian mata kanannya akibat terkena kelongsong peluru gas pemedih mata yang ditembak ke beberapa lokasi mereka berkumpul. Ada yang mengaku bengkak teruk di bahagian dada, kaki, tangan, badan, kepala dan "otak"!

Dalam akal masing-masing, tiada lain yang mereka mahu tunjuk melainkan keganasan pihak Polis DiRaja Malaysia (PDRM) terhadap rakyat Malaysia dan seolah-olah pihak berkuasa itu menghalang perjuangan suci murni mereka bersama Ambiga…

Pada saya, hanya orang lemah dan malas berfikir sahaja yang akan kasihan serta terpengaruh dengan kisah-kisah "air mata" mereka. Setelah teruk dibelasah pihak berkuasa, mereka kononnya mengadu nasib kepada rakyat…

Persoalannya, apakah benar PDRM zalim kepada rakyat? Apakah rakyat yang sedang bahagia dan bersantai di rumah dan berkelah di tepi pantai pada 28 April lalu turut dibelasah seperti peserta himpunan Bershit 3.0?

Pokoknya, sudah tentu ada sebab puak-puak Bershit itu dibelasah pasukan FRU..! Mana ada pasukan anti-rusuhan dalam dunia yang menangkis huru-hara dengan taktik lemah lembut bersenjatakan bantal empuk! Itu standardlah…

PDRM tidak akan sekali-kali bertindak tanpa sebab. PDRM juga pada saya tidak akan sekali-kali memukul orang awam jika tiada alasan yang munasabah. Seperti di sekolah, seorang guru takkan marah atau tarik telinga muridnya jika anak muridnya itu tidak melakukan sebarang kesalahan.

Rasanya, saya tidak perlu menghuraikan mengapa pasukan FRU membelasah puak-puak pelampau Bershit 3.0 itu. Kita semua boleh lihat sendiri bagaimana 'beruk-beruk liar' itu bertindak ganas terhadap pihak berkuasa di dalam Youtube dan siaran televisyen. Semua itu fakta jelas.

Pada saya, sekiranya puak-puak yang mengadu dibelasah polis itu tidak mahu sakit, usahlah cuba menyertai sebarang himpunan anjuran puak-puak pembangkang. Belum pernah ada dalam sejarah Malaysia yang menunjukkan demo anjuran mereka yang tidak berakhir dengan keganasan terancang!

Bermula dengan demo mahasiswa yang dipimpin Anwar pada sekitar tahun 70'an dahulu hingga Bershit 3.0, belum pernah situasinya berlangsung dalam keadaan aman damai. Anwarlah dalang disebalik huru-hara dan keganasan apabila membakar emosi mereka untuk memberontak melakukan perbuatan yang melampaui batas.

Siapa yang mendorong puak-puak Bershit menyerang kenderaan polis yang terbabas di depan Sogo? Siapa pula yang membelasah anggota polis di dalam kenderaan tersebut? Siapa pula yang membakar perasaan mereka yang menterbalikkan kenderaan itu?

Siapa pula yang menghangatkan api kemarahan peserta Bershit untuk menjahanamkan sebuah motosikal berkuasa tinggi milik polis trafik? Siapa pula yang memarakkan keganasan sehingga anggota trafik itu koma dibelasah oleh "beruk-beruk"berpakaian kuning itu?

Berdasarkan keganasan itu, tak payahlah mengadu pada Harakah, Malaysiakini, Malaysian Insider dan media internet pro-Pakatan Haram yang lain. 'Muntah' pula nanti rakyat membaca cerita-cerita 'air mata' yang cuba menagih simpati rakyat itu.

Untuk mereka-mereka yang tercedera di himpunan Bershit kerana dibelasah polis, rakyat sebenarnya bertepuk tangan dan menunjukkan tanda "thumb up!" kepada pihak PDRM. Rakyat mengiktiraf kehebatan PDRM membendung huru-hara budak-budak hingusan itu.

Menurut rakyat, "kalau takut dilambung ombak, jangan berumah ditepi pantai", "kalau takut dibelasah FRU, jangan sertai Bershit la bingai!", itu pantun peribahasa "berlapik" untuk mereka-mereka yang mengadu macam budak-budak kecil itu.

Justeru, saya menasihatkan supaya usahlah gunakan strategi mengadu dibelasah polis lagi. Nanti rakyat lagi menyampah pada kalian semua. Gunakanlah taktik lain. Taktik itu sudah lapuk dan ketinggalan zaman. Sudah tidak laku….

Sumber: Klik sini

GEMPARRR..!!! BUKTI RAKYAT SURUH AZIZAN TURUN..!!!

Posted: 02 May 2012 08:02 PM PDT


Aku ketawa besar bila tengok video bantahan ni. Bukan apa, teringat pulak petikan filem Seniman Bujang Lapok. Sudin suruh Hang Tuah turun..! Dan kali ni, rakyat pulak suruh Azizan turun jumpa depa kat depan Wisma..!!! Heh!

Semalam, ramai yang tak percaya bila aku bagitau Azizan di"serang" penduduk Kampung Sg Kob yang datang 4 bas dari mukim Karangan, Kulim, di depan Wisma Darulaman.

Orang yang paling tak percaya ialah Ketua Penerangan PAS Kedah, Zulkifli Yahya, yang mengatakan bahawa yang datang berdemo tu bukan penduduk kampung terbabit. Katanya, yang datang berdemo tu orang luar...

Kepala hotak dia orang luar!!! 4 biji bas datang bawak orang kampung Sg Kob tu! 

Dalam demo tu, memang la ada wakil NGO dari Jawatankuasa Bertindak Madrasah Salihiyyah dan CAP. Tapi depa datag sendiri dengan kenderaan sendiri. Yang datang dengan 4 biji bas tu semua mak long paklong, abang adik dari kampung Sg Kob!

Awat? Ustaz Wahi tu mai dari kodiang Kodiang, kah?

Aku hairan betul dengan sikap Zulkifli Yahya yang berotak ignorance dan enggan menerima kesalahan atau kesilapan sendiri. Awat depa ingat depa betoi semua ka?

Aku rasa, kalau dia sebut macam tu kat depan depa yang datang berdemo semalam, rasanya dah tertiarap atas tar jalanraya dah kena balun dengan penduduk kampung! Heh!

PERHATIAN..!!! VIDEO HANGAT DARI KEDAH AKAN TERBIT HARI INI..!!! HEH!

Posted: 02 May 2012 07:35 PM PDT

Apa brader ni buat duduk tengah-tengah jalan di depan Wisma Darulaman?
Semalam, aku sempat rakamkan satu video menarik untuk ditonton oleh seluruh rakyat Malaysia, khususnya peminat-peminat MB Kedah, Ustaz Azizan Razak.

Terus terang, aku ketawa sendiri bila menonton kembali rakaman yang aku buat semalam di depan Wisma Darulaman....

Nak tengok video tersebut? Tunggu setengah jam dari sekarang dan kita tengok ramai-ramai video terhangat dari Kedah tersebut...heh!

Ingat...pukul 11 pagi ini...heh! Tunggguuuu..!!!

LAWAK PAGI INI...SKANDAL "BLOWJOB" LELAKI MIRIP AZMIN MENGGANGGU AFIFAH...

Posted: 02 May 2012 06:07 PM PDT

Gambar-gambar panas yang dipercayai merupakan petikan video cctv yang memaparkan lelaki mirip Azmin di"aiskrim"kan baru-baru ini mengingatkan aku pada Afifah...

Afifah dikatakan pernah cuba mendapatkan DNA "ayah"nya itu untuk diuji sendiri secara rahsia...entah berjaya entah tidak...

Azmin pula dikatakan sering berhati-hati dengan Afifah. Dia dikhabarkan sering curiga dan risau sekiranya DNAnya berjaya di"curi"...

Sampai bilakah misteri status Afifah akan disembunyikan...?

ABSOLUTE 18SX PART II..!!! APA PULA PENJELASAN AZMIN DENGAN GAMBAR-GAMBAR INI...???!!!

Posted: 02 May 2012 08:43 AM PDT

Apa penjelasan Azmin pula dengan gambar-gambar ni..???
Ramai yang tak percaya Azmin berperangai seperti "mentor"nya, Anwar Berahim, yang gila betina dan jantan. Ya, betul. Aku sokong. Azmin memang tak mencontohi Anwar...

Azmin cuma "gila betina" saja, kot? Mungkin dia tak "gila lubang kunyit jantan" macam Anwar Berahim...

Aku heran jugak. Macamana lelaki dalam gambar XXX tu ada kemeja biru dan merah jambu belang-belang yang sangat mirip dengan Azmin Ali? Dia beli dari kedai yang sama ka? Kebetulan jugak ke rupa dan fizikalnya sama?

Pelikkan? Cuba lihat perbandingannya dibawah dan cuba beritahu apa pendapat anda. Fitnah jahat jugak ke...? Heh! Azmin bother to explain? Explain laaaa....pleaseee...nak tahu sangat nihhh...
Azmin tak mengaku dirinya dalam gambar petikan video ni...tapi...

...Gambar ni camana pulak? Bajunya macam sama jer dengan kat atas tu...heh!

Azmin pun tak ngaku dirinya adalah lelaki dalam gambar yang tengah selak baju pompuan tu...tapi...

...Kenapa pulak bajunya macam sama je yang ni...?

Bukan baju kaler hijau tu...yang tu Sam Ketot...yang pakai baju sama macam gambar kat atas tu bukan Azmin ke?

PANASSS DARI KEDAH..!!! USTAZ AZIZAN DISIMBAH CAT..!!!

Posted: 02 May 2012 07:34 AM PDT


BALING – Gambar Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Razak yang terpamer di kain rentang Majlis Mesra Rakyat dilaporkan telah disimbah dengan cat berwarna hijau bagi menunjukkan tanda protes terhadap kehadiran beliau ke Baling, Kedah.

Wajah Azizan di kain rentang itu telah dicat berwarna hijau oleh individu-individu yang masih gagal dikenal pasti sehingga kini.

Bagaimanapun, kain rentang yang dipercayai bertujuan untuk memalukan Azizan itu sempat diturunkan oleh pihak tertentu sebelum ketibaan beliau di lokasi majlis tersebut yang bertempat di Kampung Lalang pada jam 10.50 pagi, di sini hari ini.

Menurut sumber terdekat, diyakini bahawa tindakan menyimbah cat hijau terhadap gambar Pesuruhjaya PAS Kedah itu dilakukan sendiri oleh penduduk kampung tersebut yang tidak berpuas hati dengan isu pembalakan di sekitar kawasan mereka.

Aktiviti pembalakan di kawasan itu dikatakan telah menjadi punca utama kepada pencemaran sumber air untuk masyarakat Baling di mana ia menyebabkan bekalan air bersih yang disalurkan ke rumah mereka tercemar, keruh dan dipercayai tidak selamat untuk digunakan.

Ramai penduduk kampung mengadu mengenai ahli keluarga masing-masing yang menghadapi masalah gatal-gatal kulit dan terjejas kesihatan mereka serta dikatakan berpunca dari bekalan air tercemar itu.

Ekoran itu, Azizan menjadi mangsa kemarahan rakyat di sini dan ia dikatakan semakin memuncak apabila tiada sebarang tindakan drastik dari Exco bertanggungjawab bagi menyelesaikan masalah penduduk kampung di situ.

Nama Azizan sebelum ini turut tercemar apabila beliau dikatakan tidak menyokong himpunan Bersih 3.0 yang berlangsung di Dataran Merdeka di ibu negara pada 28 April lalu.

Terus membaca di sini...

KEDAH TERKINI..!!! AZIZAN DIKEPUNG, RAKYAT KEDAH BERDEMO DEPAN WISMA DARULAMAN..!!!

Posted: 02 May 2012 04:33 AM PDT

Hari ni aku ke bergegas ke Alor Setar setelah mendapat khabar bahawa 4 buah bas menuju ke Wisma Darulaman untuk membantah kelulusan tanah yang dibuat oleh Azizan Razak untuk membina jirat Cina di atas tanah rizab Melayu!

4 buah bas tersebut membawa penduduk kampung Sg. Kob, mukim Karangan di Kulim yang marah pada Azizan kerana menandatangani projek untuk tempat persemadian orang Cina memandangkan ia dibina di atas tanah rizab Melayu dan majoriti penduduk di kawasan Sg. Kob adalah Melayu beragama Islam.

Paling best, golongan muda penduduk Kg Sg Kob kepung Wisma Darulaman sebab takut Azizan lari! Depa jerit panggil Ustaz Azizan turun jumpa depan pagar. Tapi Azizan tak mau turun. Dia ada kat Wisma tu, tapi dia takmau turun jugak...

Depa tambah bengang...

Tanah yang berikan itu sebesar Nilai Memorial Park dan projek itu dilaporkan berharga RM2 bilion. Sedangkan orang Cina dikawasan tersebut kurang daripada 2,000 orang dari 16,000 jumlah penduduk keseluruhan.

Berita mengenai demo aman tersebut boleh di baca selanjutnya di sini.

Aku dapat tahu bahawa Tanah Melayu yang diberikan oleh Ustaz Azizan itu kepada orang bukan Melayu itu bakal menjejaskan masjid di kawasan sekitarnya dan melewati beberapa bidang tanah para penduduk kampung Sg. Kob.

Nak buat macamana? Azizan Razak dah tandatangan surat kelulusan projek tu! Khabarnya, ada pihak yang "masyukkkk" beratus juta dari projek berkenaan dan akan digunakan untuk berkempen secara "persendirian" pada PRU13 ini...betul ke Ustaz Azizan?

Islamik betul kerajaan Kedah Sejahtera Azizan Razak, kan? Penduduk kampung tu bantah projek tersebut dan mahu ia dibatalkan segera atau dipindahkan ke tempat lain. Ustaz Azizan dah sign dah perjanjian tu, jadi masih boleh ke dibatalkan atau dipindahkan dari Sg. Kob?

Berikut adalah gambar-gambar yang sempat aku rakam untuk bukti rakyat dah mula tolak kezaliman PAS "susahtera"kan rakyat...

Azizan marah tengok banner nihhhh...
Brader ni panggil Azizan turun...tapi Azizan takmau turun
Masa kempen PRU12 dulu Azizan mai "rumah" depa dan disambut baik...tapi bila depa ada masalah, Azizan tutup pintu pagar "rumah" dia...tak bagi masukkkk...baguih betoi perangai...heh!

Depa pakat duduk ramai-ramai atas jalan...

Tapi depa duduk saja...tak tidoq atas jalan pun...heheheheee...

Semua lapisan umur bantah dan bengang kat Azizan...

Depa nak masuk..tapi dihalang..Azizan tutup pintu...

Dihalang lagi...

Rakyat yang serik dengan PAS Kedah...

Additional banner marah kat Azizan...

Lagu ni baru la demo aman...

Ustaz Wahi marah kat Azizan sebab bagi tanah Melayu Islam kat orang bukan Melayu Islam...

Depa sewa bas...pakai duit sendiri tu brooo...takdak sponsor sapa-sapa...

Penduduk kampung yang takmau bagi undi lagi pada PAS atau Pakatan Haram....
Lagi penduduk kampung yang hadir membantah Azizan...
Demo terkawal dengan baik...
Antara golongan muda yang hadir membantah Azizan...



KANTOIII..!!! SATU KELUARGA NAIK PENTAS DEDAH PEMBOHONGAN KADIAQQQQ..!!!

Posted: 02 May 2012 04:05 AM PDT

Haru-biru la Kadiaq Bow Tie kali ini. Adik beradik dia semua dah pakat naik pentas dah membongkarkan pembohongan dia..! Heh! Haruuuuu..!!!

Baru 2 hari kawan dengan PAS, Kadiaq terus bertukar jadi pembohong..!!! Heh! Aku tak mau cakap banyak...layan kata Datuk Musa yang mendedahkan penipuan abangnya yang tak sedar diri..!!!

PANASSS 18SG..!!! BUKTI POLIS PECAHKAN KEPALA PENYOKONG BERSHIT 3.0 TERSEBARRR..!!!

Posted: 02 May 2012 02:09 AM PDT

Adoi laaaa....ni yang aku tak berkenan ni..!!! Kenapa polis belasah orang sampai pecah kepala ni...??? Tak patut betul..!!!

Ehh..! Silap ke? Kali ni polis yang kena belasah ke? Apa? Polis yang kena pukul sampai pecah kepala? Takpe...polis ni takde anak bini nak sara. Kalau dia ada anak bini nak sara pun, semua family dia suka peserta Bershit hentak kepala dia sampai bocor macam tu...sampai mati pun diorang tak kisah, kot?

Aku terbayang, kalau hangpa jadi anak abang polis yang koyak kepala dipukul peserta Bershit, apa hangpa rasa?

Kalau bapa korang sendiri kena hentak sampai berdarah macam tu apa yang hangpa rasa? Kalau hangpa peserta Bershit 3.0 sekali pun dan bapa hangpa polis dan kena belasah macam tu, hangpa suka kot nooo..???

Ada sesiapa yang teringin nak hentak kepala bapak Anwar atau kepala bapak Ambiga sampai bocor berdarah macam tu. Aku nak jugak tengok reaksi depa. Tapi malangnya Pakcik Ibrahim dah meninggal. Aku tak sure bapak Ambiga hidup lagi ke tidak...korang tahu?

GEMPARRR..!!! RAHSIA DI SEBALIK BERSHIT 3.0 DI MASJID NABAWI TERBONGKAR..!!!

Posted: 02 May 2012 12:05 AM PDT

Aku dapat tahu dari seorang rakan bahawa Bershit turut dilancarkan dengan hebat di perkarangan Masjid An-Nabawi di Madinah Al-Munawwarah. Katanya pelancaran itu hebat dan disaksikan oleh ribuan umat Islam di sana dari seluruh dunia...

Tapi, malangnya aku dapati cerita itu karut dan bohong belaka.

Apa yang berlaku sebenarnya ialah beberapa puluh penyokong Bershit 3.0 dihantar ke sana untuk sesi bergambar saja!

Diorang berkumpul disatu sudut masjid yang tersorok dan kemudian memakai baju Bershit. Pada masa yang sama jurukamera upahan bersedia dan terus mengambil gambar mereka bersama sepanduk Bershit 3.0.

Sebenarnya, proses tu hanya ambil masa 10 minit dan mereka bersurai selepas gambar berjaya dirakam! Hebatkan lakonan diorang?

Sebenarnya, mereka tahu bahawa pihak berkuasa di situ tidak membenarkan sebarang unsur kempen mana-mana pihak di Masjid An-Nabawi. Ia melanggar peraturan. Dan apa yang dilakukan oleh puak-puak suruhan Ambiga itu boleh dihukum pihak berkuasa di sana...

Begitulah perihal propaganda puak-puak Bershit. Di tempat sesuci Masjid Nabi pun mereka buat dosa menipu rakyat Malaysia di sini. Rasa-rasanya Allah redha ke dengan apa yang depa buat?

Lagi satu, kalau pihak berkuasa di sana nak tangkap dalang yang mencemar Masjid Nabawi, bolehlah minta dari PAS untuk menyerahkan Mokhtar Senik. Dia kepala setan yang buat hal kat situ...

P/s: Tak masuk akal...kononnya nak tunjuk Bershit tu Islamik la konon...padahal ia dipimpin oleh Ambiga...penganut Hindu!!! Heh!

Comments (0)